duminică, 25 septembrie 2011

Marea in Septembrie

Incearca sa intelegi totul si nu vei cunoaste nimic. Incearca sa intelegi un fir de nisip si vei cunoaste totul.

Explorarea lumii imbogateste infinit viata. Fara o constanta insa, care sa te repuna in legatura cu centrul tau, cu esenta ta, nu vei reusi sa pricepi nimic. Deoarece calatoriile in exterior ar trebui sa aiba un scop fundamental: descoperirea propriei fiinte intr-o lume a infinitelor posibilitati. Orice alegere presupune responsabilitatea asumarii acelui drum.

Constanta din viata mea este marea, mereu aceeasi si totusi niciodata la fel. De ce orasul de la malul marii se numeste Constanta? De ce eu am ales tocmai acest loc? Nimic nu este intamplator.

Astazi am descoperit o mare:

Relativ linistita,

Transparenta,

Retrasa mult in larg,

nisip fin, cald, curat si lume putina,

de care ne-am bucurat impreuna :)

Merci Anne pentru fotografii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu